25jul09:3109:31Üzleti lehetőségeink és trendek változása az online térben
Event Details
Összeomlóban vannak a régi üzleti modellek. Ami eddig jól működött, nem garancia, hogy ebben az évben is hozza ugyanazokat az eredményeket. Adott néhány pozitív tendencia:
Event Details
Összeomlóban vannak a régi üzleti modellek. Ami eddig jól működött, nem garancia, hogy ebben az évben is hozza ugyanazokat az eredményeket. Adott néhány pozitív tendencia: a hazai vállalkozások fejlődést mutatnak a digitális jelenlét terén, illetve továbbra is a felső hányadba esnek a digitális pénzügyeket illetően, ugyanakkor az értékesítés, marketing területén még mindig komoly lemaradásban vannak. Az akadályok inkább a hozzáállásban vannak, szükség van gondolkodásmódunk teljes cseréjére, új üzleti modellek létrehozására.
Emiatt fontos beszélnünk a különböző online trendekről, amiket érdemes követni, ha magas eléréseket és jól teljesítő hirdetéseket, vagyis megtérülő befektetéseket szeretnénk.
Az online térrel összefüggő legfrissebb trendek nyomon követése cégvezetőként, szabadúszóként vagy egyéni vállalkozóként is elengedhetetlen, képzésünkön ennek minden aspektusával foglalkozunk, legyen ez a jogi oltalmak és fogyasztóvédelem, online értékesítés csatornái vagy a globális vállalatok által a kis- és középvállalkozások számára nyújtott lehetőségek.
Program
- Digitális kereskedelmi körkép – hol tart az online értékesítés 2023-ban hazánkban és a régióban? Trendek, kihívások és lehetőségek (Előadó: Madar Norbert GKID partner, vezető tanácsadó)
- Alacsonyan lógó gyümölcsök a digitális térben új piaci nyitások esetén (Előadó: Szabó László Growww Digital, managing partner)
- Hogyan bástyázzuk körül szellemi tulajdonunkat jogi oltalmakkal? (Előadó: Pomázi Gyula innovációs szakértő)
- Fogyasztóvédelem (Előadó: Kupecki Nóra fogyasztóvédelmi helyettes államtitkár Igazságügyi Minisztérium)
- Digitalizáció és hatékonyság az exportban – a nemzetközi elvárásoknak való megfelelés (Előadó: Jagodics Tamás Cégmenedzser, ügyvezető)
- Kiberbiztonság (Előadó: Dr. Bányász Péter Nemzeti Közszolgálati Egyetem)
- A külpiacra lépés digitális marketing fegyvertára – Régi és új eszközök (Előadó: Dr. Papp-Váry Árpád Magyar Marketing Szövetség alelnöke, BGE marketing mesterszak vezető)
A képzés során előadóink a gyakorlati ismeretek átadására törekszenek, hasznos tanácsokat osztanak meg, mert a téma kapcsán a legfőbb célunk, hogy másnaptól hasznosítható tudással távozzanak a résztvevőink, melyeket az új működés kialakításához, a válságos helyzetekben a biztonságteremtéshez fel tudnak használni.
A képzés június 27-én és június 28-án további szakmai beszélgetésekkel, előadásokkal folytatódik, jelentkezés esetén ezeken való részvétel is elvárt.
more
Time
(Tuesday) 09:31 - 09:31
Location
HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23