A célja, hogy megismerjék az ügyfélélmény gyakorlati előnyeit, képesek legyenek a vállalkozásuknak stratégiájába beilleszteni az ügyfélközpontú gondolkodást, alapszinten meg tudják tervezni a cég ügyféléletútját.
Event Details
A célja, hogy megismerjék az ügyfélélmény gyakorlati előnyeit, képesek legyenek a vállalkozásuknak stratégiájába beilleszteni az ügyfélközpontú gondolkodást, alapszinten meg tudják tervezni a cég ügyféléletútját.
A képzés első napját és az e-learning sikeres teljesítését követően a résztvevők képesek lesznek saját ügyfélkommunikációjuk javítására, ezáltal a bevételeik is növekedhetnek.
A képzési napon az alábbi témakörökkel foglalkozunk részletesebben
Árazási stratégiák és disztribúciós csatornák
Digitális marketing és közösségi média
Mérés, elemzés és folyamatos fejlesztés
A képzés összefoglalása, visszajelzések és záró kérdések és válaszok