A képzés célja, hogy résztvevőknek átfogó és gyakorlati ismereteket nyújtson a közösségi média platformokon való hatékony ügyfélszerzésről a külpiacon. A képzés során megértik azokat a
Event Details
A képzés célja, hogy résztvevőknek átfogó és gyakorlati ismereteket nyújtson a közösségi média platformokon való hatékony ügyfélszerzésről a külpiacon. A képzés során megértik azokat a stratégiákat és eszközöket, amelyekkel a szervezetek képesek célzottan és hatékonyan növelni a külpiaci ügyfélbázisukat a közösségi média használatával.
Cél továbbá, hogy a résztvevők a gyakorlati megközelítés és a konkrét példák segítségével megfelelő ismeretekkel rendelkezzenek a közösségi média ügyfélszerzési lehetőségeiről, és képesek legyenek hatékony stratégiákat kidolgozni és alkalmazni a saját vállalkozásuk vagy az általuk képviselt vállalkozás számára.
Az első képzési nap tematikája:
Haladó hirdetési tevékenységek: hirdetések teljesítményének mérése, advantage célzások és a mesterséges intellingencia használata a hirdetésekben, optimalizálás, remarketing használata, adatbázis és hasonmás adatbázisok, audience Insights, követőkódok, API-k
Social media jelenlét szabályai, működési motorja: algoritmusok működése, bejegyzések láthatósága, Facebook oldalak, csoportok, események, magánszemély accountok, oldalak beállításai, szerepkörei, külpiaci kommunikáció egyedi sajátosságai
Hirdetéskezelés a META felületén: hirdetéstípusok és beállításuk, hirdetési szabályok és beállítások, targetálások, célcsoportok, 20% szabály és a kreatívok szerepe, bejegyzés kiemelése vs. hirdetéskezelő, hirdetési fiók kialakítása, szerepkörök, számlázás