Üzleti készség- és képességfejlesztő programok
Rendszeresen prezentálnia kell, de nem biztos abban, hogy a leghatékonyabb módját választotta? Van honlapja, használja a közösségi médiát, de nem biztos abban, hogy maximalizálta az ezekben rejlő lehetőségeit? Új munkakörében gyakran kell tárgyalnia, és nem tudja, miként lehet ebben még magabiztosabb? Sokszor egy apró trükk vagy tipp szükséges a sikerhez. Képzéseinkkel segítünk ebben!
Prezentációs és tárgyalástechnika tréningjeink célja, hogy gyakorlatorientált módon fejlesszék a résztvevők készségeit, és szakmai támogatást nyújtsanak cégük külföldi partnerekkel történő kommunikációja során, felhívva a figyelmet a leggyakrabban előforduló tartalmi és vizuális hibákra.
Online térben történő eredményesebb ügyfélszerzést elősegítendő trendek és tippek is részét képezik a képzési portfóliónknak, és kísérletet teszünk olyan komplex szervezetfejlesztési kérdések közös feldolgozására, mint a generációváltás.
Munkavállalóként gondot okoz a munkahelyi konfliktusok kezelése? Nehézséget okoz kompromisszumot kötnie másokkal? Ismerje meg az önérvényesítő, szociálisan kompetens kommunikáció alapjait, az asszertív kommunikáció technikáját és a kommunikációalapú konfliktuskezelés egyéb lehetőségeit.
Hogyan örökíthető tovább sikeresen egy gondosan felépített családi vállalkozás?
A rendszerváltáskori első generációs magyar családi kkv-k jelentős részének most aktuális a generációváltás és az átadással sokan küzdenek!
A hatékony otthoni munkavégzéshez elengedhetetlen a munkaidő megfelelő ütemezése, motivációnk fenntartása és a komfortos együttműködés kialakítása. Tudja hogyan tartsa hatékonyan és konfliktusmentesen a kapcsolatot személyes jelenlét nélkül üzletfeleivel és kollégáival? Képzésünk elvégzése után biztosan magabiztosabban eligazodik a távoli munkavégzés világában, és jobban ki tudja aknázni az ebben rejlő lehetőségeket.
Munkája során más kultúrákból érkezőkkel is kell tárgyalnia? Sajátítsa el velünk az interkulturális tárgyalástechnika alapjait! Képzésünk ismerteti a rövid, hatékony cégbemutató (pitch) megtartásának technikáit és a szuggesztív kommunikációs eszközök használatát is.
Már rendelkezik webáruházzal, de a siker még várat magára? Akkor Önnek ajánljuk tananyagunkat, melyből megtanulhatja a keresőoptimalizálás alkalmazását, a különböző hirdetési eszközöket és módszereket, hogy látogatóiból vásárlók legyenek.
Alapozó és haladó szintű képzési napokkal!
Hogyan, milyen eszközökkel és tartalommal adhatjuk át hatékonyan üzeneteiket a digitális térben?
A digitális térben tartalmi, technológiai és költségvetési verseny is van!
Szeretne megnyerően, magabiztosan bemutatkozni potenciális partnereinek, ügyfeleinek? Olyan cégprezentációt szeretne készíteni, amellyel bárkinek fel tudja kelteni az érdeklődését a termékei iránt? Egy figyelmet megragadó, egyben azt meg is tartó prezentáció kulcsa a felkészültségben és az előadói készségekben rejlik.
Szeretné csökkenteni a határidők okozta stresszt? Nehézséget jelent a munkahelyi és magánéleti kötelességei között egyensúlyozni, gyakran túlórázik és emiatt élete mindkét színterén gyakran frusztrált és alulmotivált? Segítünk, hogy jobban gazdálkodjon az idejével! Az irodai hatékonyság növelésével és a stressz megfelelő kezelésével sok energiát és időt spórolhat meg munkája során és ez a magánéletében is pozitívabb változásokat indíthat el!
Miért merül fel manapság egyre többször egy-egy vállalkozás életében a szervezetfejlesztés szükségessége? Állandóan változó világunk folyamatosan új kihívásokat állít a vállalkozások elé, ezért a szervezetfejlesztés bizonyos elemeivel mindenkinek foglalkoznia kell, legyen bármekkora a cég mérete. Megmutatjuk, hogy milyen eszközökkel tegye meg ezt a saját cége esetében!
Mi a különbség a változás és a válságmenedzsment között? Tudja melyek a kockázatelemzés szempontjai? Minél jobban ismerjük vállalatunk gyenge pontjait, annál konkrétabban tudjuk megbecsülni, hogy mely hatások kockázatosak a szervezetünkre. Ismerje meg a válságkezelési stratégiákat és a válságkommunikáció végrehajtásának módját!
Munkahelyén sokszor fordul elő, hogy tárgyalnia kell ügyfelekkel? Nehézséget okoz Önnek érdekeinek érvényesítése? Képzésünk során megismerheti az eredményes tárgyalásokhoz szükséges tanulható viselkedésmintákat, fejleszthető magtartásformákat.
Az ügyfél számos ponton találkozhat a céggel. Lehet az egy szolgáltatás, termék, a szervezetben dolgozókkal való kommunikáció, ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel.
Részét képezi a vállalkozása stratégiájának az ügyfélközpontú gondolkodás? Ismeri annak gyakorlati előnyeit? Az, hogy hogyan vélekednek ügyfeleink a velük kapcsolatba lépő munkavállalóinkról és a szolgáltásainkról igazán meghatározza a vállalkozás jővőbeni sikerességét. Adunk néhány tippet, hogyan érheti ezt el a saját cége esetében!
Fejlesztené vállalkozását? Van egy ötlete? Akkor vállalkozásának szüksége van egy üzleti tervre! Ismerje meg az üzleti tervezés sajátosságait, típusait, az üzleti terv elemeit és a kapcsolódó gyakorlati tudnivalókat!
Mik lehetnek a változáskényszer okai? Tudja, hogy a változáskezelés folyamata milyen lépésekből áll? Ismerje meg a szervezetek változásai mögött húzódó tényezőket, a változáskezelés lépéseit, az akadályokat, valamint a tudatos változást támogató vezetői módszereket.
Mit tehet egy vezető, hogy képessé tegye a vállalatot a mind gyorsabban változó körülmények kezelésére?
Egy igazi leader biztonságot és jövőképet tud adni a munkatársai számára a gyorsan változó, bizonytalan gazdasági környezetben is!
Tisztában van Ön a webáruház tervezésének, elkészítésének és piacra léptetésének folyamatával? Tudja mire érdemes odafigyelni megrendelőként egy fejlesztési projekt során? Tananyagunk webáruház trendeket mutat be, valamint megismerteti, milyen jellemzői vannak a sikeres termékoldalaknak.
Gyakran ismételt
kérdések
Képzéseinket többnyire székhelyünkön (1027 Budapest, Kacsa utca 15-23. Földszinti rendezvényterem) vagy szerződött partnereink helyszínén tartjuk. Mivel a képzéseink esetében a tréner csoportos feladatmegoldásba is bevonja a résztvevőket, így az online bekapcsolódással ezt nehezebb lenne menedzselni, ami az értékes képzési időből vonna el. Emellett minden képzésünkbe integrálunk a networking elemeket, amelyek feltételezik a személyes jelenlétet.
Az eseménynaptárban a toborzás alatt lévő képzéseinket találja. Amennyiben egy korábbi képzésünk érdekli, és van hozzá kapcsolódó e-learning, akkor ahhoz soron kívül hozzáférést tudunk biztosítani, ha ezzel kapcsolatosan ír nekünk az etananyag@hepa.hu címre. A kontaktórás képzési elemekhez az érdeklődéseket e-mailes úton is gyűjtjük, így a „Van még kérdése? Írja meg nekünk!” rovatban a képzési kategória szerint jelezheti érdeklődését, és soron kívül értesítést kap, ha a képzési időpont meghirdetésre kerül.
A képzésektől való távolmaradást legkésőbb a képzést megelőző harmadik munkanap végéig jelezheti, ilyenkor a szervezőknek még van lehetősége feltölteni a megüresedő férőhelyet, illetve gondoskodik a befizetett képzési díj visszatérítéséről. Amennyiben delegál maga helyett másik résztvevőt, úgy a kolléga adatait küldje meg a szervezők részére, ilyenkor a képzési díjat automatikusan jóváírjuk számára. Amennyiben a lemondás a képzést megelőző 2 munkanapon belül (pl.: a képzés napján) kerül lemondásra, úgy a képzési díj visszatérítése nem áll módunkban.
Annak érdekében, hogy minél több ágazat, cég vehessen rész a kontaktórás képzéseinken, általában azt preferáljuk, ha cégenként egy, maximum két fő vesz részt.
Kontaktórás képzéseinket magyar nyelven tartjuk, de előfordul, hogy a tréner illusztráció céljából egy-két rövid angol nyelvű videót is felhasznál. Amennyiben egy képzés teljes körűen idegen nyelven kerül megtartásra, azt a körülményt a képzés tájékoztatóiban feltüntetjük.
A képzés toborzási időszakában az eseménynaptárban megjelölt képzésszervező munkatársunk a jelentkezési felületet kitöltő résztvevőket felvezeti a adatbázisunkba. A képzési díjjal kapcsolatosan – a részvételi szándék megerősítését követően – díjbekérőt küldünk, kérve a részvételi díj átutalását.
A képzéseinknek nincs képzettségi előfeltétele, ez alól egyedül az Export koordinátor elnevezésű szakképesítés megszerzésére irányuló szakmai képzés a kivétel, amely esetében az érettségi megléte az elvárás.
Trénereink képzéseinken használt képzési anyagokat minden esetben a képzésszervezők rendelkezésére bocsátják. Ezek nyomtatott példányait a képzési dossziéban megkapják, elektronikusan pedig a képzést lezáró elégedettségmérő kérdőív kitöltését követően tudják letölteni.
Az Exportakadémia Tudásközpontban elérhető e-learning tananyagainkhoz bárki díjtalanul hozzáfér, ehhez mindössze a képzési kínálatot tartalmazó keretrendszerbe kell regisztrálnia.
Az elearning.hepa.hu oldalon a jobb felső sarokban található “Bejelentkezés vagy regisztráció” opció kiválasztásával a “Regisztráció” gombra kattintson. Itt először el kell fogadnia az “Adatkezelési tájékoztatót” majd a következő oldalon kell megadnia a regisztrációhoz szükséges adatait.