A képzésben résztvevők átfogó képet kapnak a marketingfolyamatokról annak érdekében, hogy a marketingről, mint szemléletről gondolkodjanak. Ismereteket kapnak arról, hogyan javíthatják vállalkozásuk digitális jelenlétét, segítséget
Event Details
A képzésben résztvevők átfogó képet kapnak a marketingfolyamatokról annak érdekében, hogy a marketingről, mint szemléletről gondolkodjanak. Ismereteket kapnak arról, hogyan javíthatják vállalkozásuk digitális jelenlétét, segítséget készségeik fejlesztéshez. Jobban tudnak majd kommunikálni a marketing szakemberekkel, megértik az online média működését és megértetik magukat az online marketingesekkel.
A bevezető képzési napot követően a tréner elágazó utakat biztosít a résztvevőknek, haladó és alapozó képzési tartalommal várjuk a résztvevőinket. Miről lesz szó ezen a napon?
A digitális jelenlét befolyása a kereskedelmi teljesítményre. Mi az a digitális láthatóság és hogyan illeszkedik a marketing rendszerébe?
Elméleti ismétlés/alapozás (marketing, marketingeszközök, célcsoportok, pozícionálás, marketing mix)
Kommunikációs mix (ATL, BTL)
Kommunikációs célok – digitális láthatóság
A digitális jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem elvárás. Hol legyen jelen egy vállalkozás? Weboldal vagy Facebook? Mi még?
Akik keresnek (Google) és akik ránk találnak (Facebook). A tartalommarketing és a reklám.
Milyen egy jó weboldal, ami elad? (ügyfélszerző website) Látogatók számának növelése, minőségi látogatók
A Facebook jár? Megjelenés a közösségi médiában (saját tartalom, esemény, hirdetés)
További marketingeszközök a láthatóság érdekében (Insta, hírlevél, partnerségek, blog, YouTube, folyamatos fizetős kampányok)