A vállalati fenntarthatóság, az ESG egy üzleti megközelítés, ami növeli a vállalat értékét azáltal, hogy kiaknázza a lehetőségeket és csökkenti a kockázatokat mind a gazdasági, környezeti és társadalmi fejlődés téren. Már nem csak PR-üzenet, hanem nemzetközi vevők beszállítói értékelésében kritérium, banki finanszírozásban átvilágítási alap és EU-s pályázatok alapfeltétele.
Piacvédés vagy piac építés az ESG-vel? A képzés célja megismertetni a résztvevőket a vállalati fenntarthatóság alapjain túl azon módszerekkel, eszközökkel, nemzetközi és hazai gyakorlatokkal, amelyek elengedhetetlenek a következő pár évben a versenyképesség megtartásához és a nemzetközi vevőkkel való együttműködésben.
2 napos képzés több órányi e-learning tananyaggal (blended képzés)
Kerekasztal-beszélgetés az első nap végén:
Arató Gábor, ügyvezető igazgató, Manupackaging Magyarország Kft.
Dr. Botos Barbara, PhD Klímaügyekért és Klímadiplomáciáért Felelős Utazó Nagykövet
László Judit, exportfejlesztési tanácsadó
Juhász Szilárd, fenntartható beszerzés vezető, Knorr-Bremse Vállalatcsoport
A képzés előadója és a kerekasztal-beszélgetés moderátora: Fertetics Mandy ügyvezető, Alternate Tanácsadó Kft.; fenntarthatósági vezető, MVÜK
Jelentkezés >>>